Pages

Tuesday 1 November 2011

kawan .. :)

hari selase: baru nk tido .. tibe-2 phon aku berdering ..
"sape lah yg tepon lak ni ? " aku bersuare . .
tegok-2 tu pngglan dari kawan aku .. 
pehhh! dengan semangat . . aku jawb . .

"awk sehat tak ni " , soaln pertame aku tanye ..
" emm .. ok je " .. dy jawab ..
"kenape tak tido lagi ? " aku tny ..
" emmm .. tah " .. dy jwb .. 

aku suke gile r bile dy tepon . . sedng kan kitowng bgodh . .
tp semue soalan aku dy hanye jwb septah je . . 
"mungkin dy xsehat kot ." terdetik dalam hati ..
tibe-2 pngglan terputos !
" kedit dy abis kot " aki terpk ..

emm .. xape la .. dy dh tepon pon dh kite ok ..

p/s : tahnk bb tepon aku .. aku hargai kaw kawan .. aku harap kan kite 
mcm dulu .. aku xlarat la nk gaduh ngn kaw .. sebab
kaw kawan baik aku .. :)

No comments:

Post a Comment