Pages

Tuesday, 1 November 2011

kawan .. :)

hari selase: baru nk tido .. tibe-2 phon aku berdering ..
"sape lah yg tepon lak ni ? " aku bersuare . .
tegok-2 tu pngglan dari kawan aku .. 
pehhh! dengan semangat . . aku jawb . .

"awk sehat tak ni " , soaln pertame aku tanye ..
" emm .. ok je " .. dy jawab ..
"kenape tak tido lagi ? " aku tny ..
" emmm .. tah " .. dy jwb .. 

aku suke gile r bile dy tepon . . sedng kan kitowng bgodh . .
tp semue soalan aku dy hanye jwb septah je . . 
"mungkin dy xsehat kot ." terdetik dalam hati ..
tibe-2 pngglan terputos !
" kedit dy abis kot " aki terpk ..

emm .. xape la .. dy dh tepon pon dh kite ok ..

p/s : tahnk bb tepon aku .. aku hargai kaw kawan .. aku harap kan kite 
mcm dulu .. aku xlarat la nk gaduh ngn kaw .. sebab
kaw kawan baik aku .. :)

kenangan :)


lagu ni memberi saribu satu mksud dalam idop aku . . :(
kalau la aku boleh putarkan mase . .
aku berharap sangat keadaan skunk tak akn terjadi . .^^
emm .. tp nk buat cm ne . . bnde tu aku tak boleh buat . .
aku kene terime gak bnde ni . . dgan hati terbuka .. :( 
aku harap kaw maap kan aku KAWAN . .
*alahai . . perasaan lak budak ni . .*

p/s : aku saje je letak lagu ni . . just nk meriah kan blog aku ni .. HAHA .  . :)






Thursday, 27 October 2011

happy :)

nak ucap TERIME KASIH kat Safiah Piyaa n mmber dy.. :))
   sebab susah payah nak siap kn blogg aku ni .. hehe
*pemalas ek aku ni .. thu nk susah kn orang je*

hehe  . . nnti sebgai upah korang .. aku blan je KFC ..
      nak x ?? tp tnggu aku dh kaye la .. hehe
*dh laa pemalas . . kedekot lak tu*

dh xthu nk cakap ape lagi . . :)
 last .. aku nk berTerime Kasih lagi kat korang ..
aku suke tema blogg ni .. hehe .. lawoo ..

p/s : sayang korang je ..hehe ..#gatal beno!